- HVIEZDOSLAVOV KUBÍN
- ŠALIANSKY MAŤKO
- OLYMPIÁDA ZO SJL
- VŠETKOVEDKO - LITERÁRNA SÚŤAŽ
- YPSILON
- PYTAGORIÁDA
- MATEMATICKÁ OLYMPIÁDA
- MATEMATICKÝ KLOKAN
- EXPERT GENIALITY SHOW
- VŠETKOVEDKO
- GEOGRAFICKÁ OLYMPIÁDA
- BIOLOGICKÁ OLYMPIÁDA
- DEJEPISNÁ OLYMPIÁDA
- OLYMPIÁDA Z ANJ
- SLÁVIK SLOVENSKA
- BIBLICKÁ OLYMPIÁDA
- IBOBOR
- PROGRAMOVANIE V MINECRAFTE
Programovanie v Minecrafte
Súťaž sa organizovala v rámci iniciatívy Meet and Code a v spolupráci s Katedrou informatiky, Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre. Prihlásili sa do nej 5 žiaci 5. a 7. ročníka. Súťaž trvala od 14. - 20. októbra 2020. Najskôr žiaci absolvovali online webinár, kde im prezentujúci ukázali, ako sa pripojiť do edukačnej verzie Minecraft: Education Edition a spoločne si prešli ukážkové úlohy na programovanie. Potom zverejnili súťažné úlohy, ktoré museli žiaci vyriešiť.
Hoci nikto zo žiakov nebol úspešný, veríme, že sa podobnej súťaže zúčastnia opäť o rok a obohatia sa tak o nové skúsenosti.